Marketingová strategie vašeho podniku krok za krokem

Nestačí otevřít podnik a pasivně čekat na zákazníka. Je třeba vsadit na aktivní přístup, poznat potřeby, požadavky a očekávání zákazníků, promítnout je do služeb a lidi do podniku nalákat. Promyšlený marketing je nutností, ať už jde o restauraci v Praze, nebo o kavárnu v menším městě.

Není ale třeba studovat tlusté knihy plné marketingových teorií. Víc pomůže vzít selský rozum do hrsti a řídit se podobnými principy jako v jiných situacích, kdy potřebujete něco posunout dál. Je přitom třeba podchytit správné zákazníky, pro které bude vaše nabídka to pravé, na správném místě, v pravý čas a budou ochotní zaplatit odpovídající cenu. Aby byl podnik ziskový a jeho zákazníci spokojení. Pak se budou vracet a také ho šeptandou doporučí dál.

Marketing můžete pojmout jako cestu, na které postupujete krok za krokem. Ukažme si to na příkladu kavárny v menším městě, kam lidé chodí na kávu se zákuskem, ale teď chce svou nabídku rozšířit i o jednoduché polední menu:

Zpět na články